Klanttevredenheid

 

Iedere drie jaar laat Apotheek Kok een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Hiervoor kan uw medewerking worden gevraagd, bijvoorbeeld bij enquêtes en patiëntenpanels. Ook zijn er mysteriebezoeken in de apotheek om het serviceniveau te meten. 

De klanttevredenheid wordt op onder meer de volgende aspecten onderzocht: 

  • Privacy
  • Klachtenafhandeling
  • Samenwerking met huisarts en specialist
  • Medicatiebewaking
  • Sfeer
  • Foutloze aflevering
  • Beantwoording van vragen
  • Voorraad geneesmiddelen, hulpmiddelen en zelfzorg
  • Vriendelijkheid naar de klant
  • Tijd nemen voor de klant
  • Advisering op maat aan de klant
  • Bereidheid om dingen uit te zoeken
  • Thuisbezorgen
  • Wachttijden
  • Zitgelegenheid
  • Parkeergelegenheid
  • Openingstijden